Bildbomb Egypten

Lite svårt att se hur fantastiskt härligt det var, på bilder tagna med mobilen
på hotellområdet

Johan med sina glasögons-glasögon. Och en bild på mig på tishan ;)

Omringad av berg, mitt ute i öknen





Helt klart vatten med massa häftiga fiskar! Snorklade lite, men var aningen problematiskt då jag tyckte att det var lite tufft att andas genom det där röret. Men det gick bra korta stunder :)

Kring (mest under) bryggan fanns det massa olika fiskar. En sort var ganska liten, men dom var flera hundra stycken! Och när man simmade flyttade de sig bara så man kom emellan. Inte det minsta skraja!

Poolhäng

Läst böcker

Sjöstjärna

Kockarna tyckte synd om mig som aldrig fick äta efterrätter o sånt (mjölkallergi), så dom serverade mig en hel jävla tallrik med Jell-O. Och när dom hade serverat mig stod de med förväntansfulla blickar riktade mot mig.. "Mmm"

Dagarna efter ställde de Jell-o på buffébordet, vilket gjorde det väldigt enkelt för mig att inte ta en endaste tugga. Lite tuffare då de alla stod o titta på och väntade på ett "mh-mh-mmmh!"

Haft en otroligt härligt semester, men tycker att det är ganska skönt att vara hemma också. Leja är nog mest glad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0