Jäkla Ica

För några veckor sedan köpte jag köttfärs från Ica och stekte upp den. Tog en tugga och kände nåt hårt mellan tänderna, tänkte att det kunde vara en sån där.. sen-grej (eller vad det nu är) och spottade ut det. Gissa vad det var? En metallbit(!!!!)
Ringde Ica i panik / ilska och jag fick en adress dit jag skulle skicka den här metallbiten. För analys. Den var inte magnetisk fick jag veta för några dagar sedan. Men ändå, äckligt. Fick även några hundra i presentkort, så det var ju coolt av dem.
Och igår när vi kom hem stannade vi till på Ica och jag köpte gravad lax (yummi) och idag ser jag att den gick ut den 12e. Allvarligt? Gick tillbaka med den nu när jag och Leja var på kvällsprommis. Fick alla mina 30 kronor tillbaka. Nu ska jag sura. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0