Longboard på norrländska

Så himla skönt med en ledig dag! Jag har hunnit med power walk med Leja, lite shopping och fika på stan med en vän. Hälsat på mitt kusinbarn på tre veckor. Så himla söt att man går sönder!
Vet inte om jag berättat detta tidigare. Men i juni ska min pojkvän åka longboard genom västerbotten, från norska gränsen till Holmsund, för att samla in pengar till Parkinsonfonden, en sjukdom som hans farmor lider av. Ni kan följa resan på hans blogg www.longboardpanorrlandska.blogg.se!

Skicka ett sms till 72 970 med texten PARK så skänker du 50 kronor!

Hittade ett passande linne till Johan på T-shirt store idag, så jag köpte det åt honom. Snyggt va? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0