120207

Efter senaste nätternas brist på sömn och en hosta som heter duga bestämde jag mig för att vara hemma idag. Förutom mitt besök till vårdcentralen. Fick ingen hjälp whatsoever. Ett sjukintyg. För 200 kronor. Så himla kul att vara hemma i flera veckor och typ gå sönder av uttråkning. Uttorkning? Resa? Va? Ramlade över den här bilden

Så himla spot on! Haha.. När de nyss infört "vätskeförbudet" etc, skulle jag flyga, och tjejen före mig hade typ.. Smink, hårspray, klämmor och smycken etc. Hon var inte nöjd då hon tvingades kasta allt sitt smink/hårspray mm. Hon övervägde typ att inte åka för att få behålla grejorna.. Men tillslut kastade hon med kraft allt i sopkorgen utmed

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0