Update

Nu mina vänner är jag back in business!
I fredags var jag ledig. Skönt! Bjöd hit en gammal vän o hennes pojkvän på lunch, trevligt indeedio. Sedan på kvällen for jag ut på krogen en stund. Blev dock väldigt lugnt eftersom jag skulle upp 07 på lördagmorgon och jobba. Kom hem från krogen rätt tidigt, men vaknade klockan fyra på morgonen med världens illamående.. Kunde inte somna nåt mer.. Gjorde inte så mycket då jag bara arbetade till klockan 12. Stack till mamma på middag på kvällen :)
Jobbade till 12 även på söndan, efteråt for jag med hunden, pojkvännen och en vän till honom och pimplade! Eller.. Grillade mest korv och busade med Leja! Pimplat idag också. Myspys!
Lunchbjudning

Mys med Leja!

Vi hade klarblå himmel hela gårdagen, härligt!!

Ute på isen idag var Leja väääldigt intresserad av skotrarna!

Gjorde upp en eld och grillade korv! Senare på eftermiddan for vi till pojkvännens farföräldrar och käkade pizza... tjockis-måndag!

Busa med pinnar! Kan ni fatta att hon blir 12 år i april?!

Imorgon är det jobb som gäller. Hela långa dagen. Medan Johan är ledig.. Ända till torsdagkväll..... Kul för honom.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0