Avreaktion

Jag är så arg! Förbannade vårdcentral.. (som jag i övrigt brukar vara väldigt nöjd med). Ringde imorse och kunde knappt prata för min jävla hosta. Förklarade hur otroligt ont jag har osv osv. Hon skulle skicka ett recept på hostdämpande till apoteket, efter lunch. Efter lunch var Johan på apoteket, inget recept???
Ringde upp vårdcentralen igen. Denna gång fick jag vänta typ en timme på att dem skulle ringa upp. De har ju nåt slags återuppringningssystem. Hon bad om ursäkt och skulle be läkaren ordna det under dagen. VADÅ UNDER DAGEN??? Jag hade ju redan väntat typ sex timmar. Nästa gång Johan hade möjlighet att åka förbi apoteket var kl 17, och vad finns där om inte ett recept på SLEMLÖSANDE?!!?!?! I och med att klockan är över 17 kan jag ju inte ringa och klaga, eftersom det är stängt för dagen.
Åhh, min hosta DÖDAR mig. Jag har så fruktansvärt ONT hela bröstet. Johan har iallafall på nåt vis ordnat hostdämpande åt mig. Kanske jag får sova inatt. TACK ÄLSKLING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0