Fick biljard-spö. 2 gånger

Hej kära vänner!
 
Ja har inte varit sådär skrivsugen på länge, så därför har det blivit ont om uppdateringar här i bloggen. Som ni vet har jag haft semester och befunnit mig på Gotland mestadels av tiden. Nu är jag dock hemma och har börjat jobba igen. Jobbat tis-tors denna vecka, så det känns nästan som att jag har semester fortfarande :)
 
Jag sticker ner till Gotland igen om ca 2 veckor, ska bli sjukt härligt. Längtar!!! Vi hade lite tråkigt väder när vi var där, så hoppas att det blir bättre i augusti.
Ikväll ska vi ut och festa lite, men blir nog rätt lugnt. Sitter i underkläder och dricker kaffe. Är osminkad och har inte druckit en droppe alkohol.. Ja, ni vet ju vilken tid vi tjejer tar på oss när det är utgång. Haha..
 
Kram på er! En extra kram till min favoritkille Viktor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0