My own perfect little world

Känner mig såååå lycklig. Eftersom att Johan tagit sig förbi Lycksele bestämde jag mig för att hit the motorväg för att åka och hälsa på honom. Tycker synd om stackaren som skejtat 30 mil i regn och rusk. Men fasen vad bra han gjort det. Nu ska han "bara" ta sig ut till Holmsund så är äventyret fullbordat. Hoppas förstås att ni alla skänkt massor till Parkinsonfonden så att forskningen går framåt!

Nu ligger jag och Leja utslagna i soffan.. Dags att ladda batterierna för morgondagen. Ska jobba hela dagen och dessutom HELST hinna med min fina vän Rojins studentfirande. Hoppas dessutom få möta upp min fina man i Holmsund, om han tar sig hela vägen imorgon
Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0