Vafan, hjälp

Hej vänner!
Igår var jag upptagen med att tokstäda min bil både in- och utvändigt, shoppa ny cykel, och fira min morbrors födelsedag. Och sola såklart. Hade så jäkla härligt väder igår!

Nu har jag några saker kvar jag skulle vilja hinna innan vi åker till Norge, Johan fick ju en fiskeresa till Norge av mig i födelsedagspresent. Skulle vilja hinna fixa mitt hår, klippa och färga lite. Städa ORDENTLIGT här hemma. Och hinna med packning. Vad fasen tar man med på en sån här resa? Inte bikinin iallafall.... Kylbagar och fiskehatt kanske. Kom gärna med tips! Ska ju också hinna lämna Leja till pappa. Samt jobba tis-tors 7-17..... Och växla pengar. Vafan, hjälp? :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0