Dammsuga är det värsta jag vet!

Så vad händer idag?
Ingenting verkar det som! .. Pratar med sanne på msn, det är alltid roligt!
Sanne är förvirrad och vimsig, som vanligt :)

Jag är lite biosugen, men får se vad det blir av det..
Men rum luktar rent för första gången på länge.. jag hatar att städa!
Men igår skulle jag ju vara duktig och städa, inte bara mitt rum utan hela nedervåningen!
Det gick så där. Jag hatar att dammsuga, det är det absolut värsta jag vet tror jag.
Men jag blev klar i mitt rum och det gick väl sådär, ramlade över dammsugarn och slängde den i golvet några gånger.
När jag kom till vardagsrummet var det kört.
Jag blev förbannad och råkade bryta av själva handtaget eller vad jag ska säga.
Inte den där mjuka slang-delen, inte järn-grejen, men järngrejen sitter ihop med en plastdel, och där gick hela grejen av.
Ni fattar säkert inte, för jag fattar knappt själv!
Iallafall, jag satte ihop den och fortsatte, svettig och ilsken!
Blev mer förbannad och då gick ett hjul av. Då gav jag upp!

Men hela mitt rum hann bli rent och fint! :)

Ha en bra dag!

peace
awieee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0