090813 Grattis Anna!

Gårdagen var jättemysig.. Vi satt hos Maja ett tag, sen gjorde jag några ärenden på stan. Sen gick vi till Olearys och käkade.
Värsta mysiga uteserveringen med soooool, bra mat och allt sånt. Mycket bättre än på förra stället!

Idag fyller Anna år. Grattis på 18årsdan!! :) Ska nog till henne ikväll, och imorgon blir det utgång eller kanske någon resa? ;)
Återstår att se!

Åh, jag är så less.. Polisen har ringt mig säkert sju gånger nu angående ett förhör.. Och när jag väl tänkte ta det igår glömde jag ringa upp. Fick en tid då jag skulle ringa ett visst nummer för att slippa åka dit. Så jäkla typiskt om jag måste åka dit nu ändå. Urk...

Jaja, vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0