Det är en bra dag idag

Somnade sent igår, men lyckades ändå ta mig upp och fara till skolan. Kom dock lite sent, men det var helt och hållet bussens fel! Var först på webbdesign, sen for jag till trafikskolan och gjorde klart a-fasen. Sen for jag till skolan på Svenska C(!) lektionen.. Sen tillbaka till trafikskolan och gjorde klart b-fasen. I'm sooo good

Var även på stan ett tag med Emil.. Jag hittade en cool keps.
Man kan ju knappast vara utan keps!

Okej, köpte kepsen liite för att mitt hår var katastrof. 79 kronor på h&m..
Haha FACE! Jag bjuder, np!

På bussen fortsatte jag vara duktig och läste lite ur boken vi fick på Svenskan. Retorik-nånting.
Jag och mamma skulle till konsum och handla lite, och jag i mitt spelberoende kunde inte låta bli att köpa Triss. Så jag tog 50 spänn av mommy och köpte två. Vann 250 spänn! :)

Fick min lön idag också.. så jävla sweet dag. oufff
men det varar nog inte så länge!

Laaaaater!

Kommentarer
Postat av: annnissh

du är inte alls face, du är jätte söt på bilden, du ser oskyldig ut som du är hehe många kramar hälsningar anna haha

2009-09-02 @ 23:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0