FATawiee

Igår efter jobbet blev det inte mycket.. Promenerade till min syster och mötte mamma där. Då gjorde mamma den fantastiska upptäckten. Som ni alla märkt + kommenterat, så har jag lagt på mig "lite"..
Mina byxor hade alltså spruckit i en söm. Inte där bak som i alla filmer, men visst hade det varit kul? Det var på sidan, höften typ. Så jäkla pinsamt.. Men jag hade en lång tröja, så mamma såg det nog bara för att jag vred och grejade.
Hahaha.. Nu fick ni allt skratta lite, va?:)
Gårdagens outfit. kjol och linne från h&m. Snöhalsband (?)

Sen satt jag och mamma på altan och drack lite vin, senare drog vi till Olearys. Försökte gå in på Bishops arms, men skulle man tydligen vara 23, och vakten trodde att jag hade varit där och busat i fredags. Vilket jag inte gjort.
Satt på Olles ett tag, där träffade jag en gammal vän, Malin.. har inte sett henne på sjukt länge så det var ju trevligt!

Vi drog vidare mot Allstar. Spelade bort lite pengar på Black jack.. Sen for vi heeeem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0