"Så jävla spot on!"

Det är ju faktiskt riktigt kul! Haha..



Kikade in på Katrin Zytomierska's blogg idag. Läser den aldrig för jag tycker bara att hon är full av skit. Okej, bruden kan vara sjukt rolig och man kan skratta ihjäl sig åt henne ibland. Men när hon väljer att hänga ut småtjejer går hon fan för långt.. Vilken korkad tjej.. Hon är en vuxen människa för helvete. Åh, jag blir så förbannad. Klicka på hennes namn så förstår ni vad jag menar.
Menar inte att jag gillar Kissie, eller hennes budskap till andra små flickor (som mig själv hihi).
Men kom igen Katrin.. Bättre än så där kan du väl.. Eller?

Känner att det börjar lukta mat här, mamma är så duktig! Och jag bara latar.. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe nu har du sett en sån stor hihi :)



allt bra? va gör du för kul en lördag som denna? :)

2009-08-29 @ 20:15:02
URL: http://kittysviljestyrka.blogg.se/
Postat av: sandra

har frågestund just nu, passa på :)

2009-08-29 @ 20:56:34
URL: http://sjacovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0