Sämsta dagen på länge..

Bestämde mig för att dra till stan igår. Sen skulle jag träffa tjejerna på Haga, hos Julia.
Kom in till stan och det var ganska länge tills bussen till Haga gick, men jag väntade då jag är förjävla lat..
Gick in till stan och träffade några grabbar på Max. Jag pratade med dom och sen gick jag mot bussen igen.
Men hann komma på att jag glömde påsen med mina nya pumps på Max.
Sprang dit, kollade, frågade i kassan, men icket. Mina skor var spårlöst försvunna.
I min ilska vände jag om mot bussen som skulle gå 22 över. 21 över är jag där, och bussjäveln bara åker. Stod och viftade och skrek, peka fu! och gud vet vad. ILSKA. Började promenera mot Julia, sjukt otaggad och less på livet. Vi bestämde oss lite tidigare för att bara sitta hos henne.
Hur som helst, halvvägs dit säger dom att vi ska dra på Max och äta bara. Så det var bara att vända om och gå mot stan igen..  Men efter det, äntligen, fick jag komma hem. hahaha

Sämsta jävla dagen på länge. Men det var roligt att träffa tjejerna trots mitt humör.. iiihh

Nu vet ni hur jag hade det igår. Hur hade ni det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0