Skitblogg

Så sjukt störande.. skrev ett inlägg igår om i förrgår. Men det har inte kommit upp ser jag nu..
Iallafall, i måndags for jag till stan och Alex plockade upp mig. Vi drog en sväng på Böleäng, jag kollade in Alex och Daniels lägenhet. Och sen for vi ner på stan en stund.
Sen for vi till mig och hämtade lite grejer, alkohol bland annat. Sen for vi tillbaka till Böleäng. Det var trevligt, länge sedan jag och Alex följdes i dimman.. Haha! Spelade TP, Guitar hero, bertil.com, betsson.. Ahh, you name it bara..

Sanne åker bort idag och gissa vem som fått äran att mata katterna? Haha.. Fick låna hennes moppe som tack, typ. HAHA sjukt värt :) MOPPawieee!
Ska ringa henne nu, heerråå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0