Svininfluensa?! "#¤%&%!!

Det var knaos att vara hos Anna igår.. shit, har inte varit där på flera månader! Hahaha. men det var nice. Marie har gjort en mjölkfri tårta till mig! MUMS
Sen var Helene så gullig och skjutsade hem mig. Kom hem och hann precis bara käka så kom Alex och Ollarphilip hit :)
Har lyckats dra på mig svininfluensan tror jag.. Mår skitdåligt.. Blir inte Droskan ikväll.. Men kanske Olearys.. Får se..
Känner mig inte alls i form.

Mina godingar Pernilla och Julia lämnar U-town typ imorgon? Så hade tänkt träffa dom innan. Men det kan hända att jag drar ner till Vänersborg innan skolan börjar. Har hittat en sida med skitbilliga tågresor.. Eller Maja visade mig :) haha


Nu ska jag åka med mamsen in till stan och handla lite.. Håll tummarna och be lite för mig så jag blir frisk. Tack på förhand! HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0