Trött i kroppen = Bamyl koffein koppen!

Idag slutade jag 14, och börjar 16 imorgon. så jag är ju typ ledig superlänge! Grymt skönt :D
Träffade upp min syster, hennes son, och hans kompis när jag slutade.. Vi handlade lite och sånt. Gick till Linda, därifrån cyklade jag hem på Lindas bike. Hon är lite längre än mig, fick jävligt ont där nere. orkade inte stå och cykla hela vägen. Hahaha.. Jag är sämst..

Min morbror åkte söderut för ett tag sedan, så nu är det bara jag och mamma hemma. Vi målade en dörr när jag kom hem. Så jäkla duktiga vi är! :)
Nu ska vi glida till Elgiganten och kolla på lite grejer. Sen vet jag inte vad som händer. Ska tvinga syrran att lägga in bilderna på datorn och skicka till mig iallafall..

Nu; Ipren + klä på mig och åka!

pözzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0