Back in school..

Började skolan idag.. Var riktigt jävla tråkigt. Usch! Har aldrig varit så sjukt otaggad på skola i hela mitt liv tror jag..
Har fått nya lärare och massa hade fått sparken, haha.. Sen gick jag till körskolan och är klar med en fas nu, finally..
Bara 4 (?) kvar..
Kolla dummaste svaralternativet

Alltså "Våra halsmuskler slappnar av och vi nickar till" hahah

Efter körskolan träffade jag Sanne, sen kom Jenny.. Jag och Jenny kollade runt på stan, sen tatuerade hon sig!

Hon gjorde tre stjärntecken. Hennes föräldrars, lillebrors, och hennes egna! :)

Kom hem vid sextiden, då var min syrra med familj här.. Vi har mest bara latat. Nu är jag skittrött och ska sussa
Min brorsa visade mig den här videon för ett tag sen.. Snubben är galen :D
Om ni inte sett den tidigare, försök gissa vad han målar innan han är klar



Var jävligt taggad på utgång ikv, men jag ska jobba imorgon så pallade inte.. Har jobbat full/bakis en lördag, det gör jag fan inte om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0