newsss

Har inte orkat / haft tid att blogga nåt.. Så här kommer en liten update!
Jag har shoppat litegrann.. Varit på Nolia med min syster, vi har även lekt modell & fotograf. En populär lek har jag märkt. Rolig också! Haha.. Bilder kommer inom kort.

Har gjort några filmer med min systerson. Även vi har poserat hej vilt!
Vi har haft kusiner, morbror m fru, kusinbarn och massa folk här! Idag åker alla utom min morbror till Stockholm.

Försöka går ju
.. Tunikan köpte jag på Bikbok i förrgår(?) 199:- Örhängen från Ur&Penn 59:-

Mosters kille spelar hockey / innebandy!

Viktors tur att fota.. Köpte crocsen på Nolia. BRA KÖP MAOWWW

Köpte en Adidaströja från Caliroots. Kika in där nu, feet rea!
Denna gick på under 500 med frakt!


Nu ska jag äta lite värktabletter och kanske ta en sup. Mitt öra och huvud gör ont. Min hals också för den delen..
Bara en vecka kvar nu och sen har jag sommarlov!!!!!
Ikväll ska jag, mamma, mormor, morbror och Sanne äta surströmming.
Smell yaa later.

Kommentarer
Postat av: EMMA

SVAR: Åh, tack så mkt! :) Fast min lillasyster lägger ner lite mer tid på sina bilder :) ;) Men jag försöker så gott jag kan!

2009-08-03 @ 17:15:28
URL: http://eimj.blogg.se/
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

Jättefin tröja från Adidas :D

2009-08-04 @ 14:09:33
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0