avund

Jag somnade typ 6 imorse och slet mig upp kl 7... det är inte ofta det händer kan jag lova.. Att jag går upp alltså Hahaha
Iaf.. skulle ta bussen 8.05.. men bussfittan kom aldrig. satt och väntade tills nästa buss kom, som var försenad och kom 8.40 eller nååt. = En arg awiee!!!!
När jag kommer in i klassrummet ser matte-Matte inte glad ut. Vi skulle ha prov, han gav mig ett diagnos-grej-häfte. jag kunde ingenting. INGENTING.. Han blev mer sur..  Jag och emil gjorde inte provet utan satte oss i matsalan och pluggade istället.. Jag köpte te och en macka, matte kommer = han blir ännu mer sur.
"Mia, gud nåde dig om du inte har räknat alla tal!" Han skrek typ också............

Efter school gick jag och annis och köpte biljetter till Shan Atci =D  Han är på sagateatern kl 19 (?) oooom ni inte visste det ;)
är ändå sjukt taggad, kommer va grym stämning när det är live ;D hahah.. Hela tbs ska dit verkar det som..
Träffade mahshelooo idag också. Kuuuul :) längesen stumpan!:D

Evamarie och andreas åker till thaithai imorgon, jag är äckligt avis.. Shan "the man" Atci, jag är ledsen men du är bara lite tröst.. haha.
Hanna var på Chris Brown♥ också.. Jävla avis man ska bli på allt o alla!!

Tips för dagen: Om en vän ber dig vara Gudfar / Gudmor till sitt barn. Men barnet är för... speciellt (HEHE)..
Säg bara "Nej.. Det är lite mycket just nu, men tack för erbjudandet!"

Nu ska jag ta igen den förlorade sömnen♥

Peace
awiee

Update. haha.. Glömde säga att det är ca 60 pers som kollat denna meningslösa blogg idag!
trodde inte att nån visste om dne.. i guess i was wroooong..

Kommentarer
Postat av: Sanne

hur gör du hjärtan ? ;P



2009-01-28 @ 17:27:44
URL: http://sannebannee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0