Post nubila Phoebus - Efter regn kommer solsken

For in en sväng till stan idag efter jobbet. Fetaste rean på Stadium, köpte dock inget..
Det blir sen middag idag då Lovisa spelar på Umeå Fotbollsfestival, och Matilda skulle ta bussen från Luleå och vara i Umeå 20 / 21. Tjejerna är min kusins döttrar.
Blir kul att träffa dom, det var sjuukt länge sedan :)

Bara skitväder här i staden. Saknar min vän Solen.
Så här solar jag! Hahaha


Försökte trycka i mig godis för att få lite energi, men det gick inte.. Är skittrött och mår dåligt. Ska ta en power-nap och se om jag blir nå piggare! Kan inte sova så länge, börjar tio imorgon och då kan jag väl inte sova något inatt..
Aja, later bitches :)

Don't be afraid your life will end; be afraid that it will never begin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0