tråktext

Haft en lugn dag på jobbet idag. Har lärt mig det mesta, tror jag.. så det kanske är därför det känns lugnare!
Mamsen hämtade mig när jag slutade, vi for hem och lagade mat. och nu ligger och framför tvn och jäser :D
Mommy var grov anorektiker förut, och när vi sitter och äter slänger hon ur sig värsta kommentaren...
 "Man skulle fan fått sig en sväng anorexi igen!"
Sjukt, att hon ens säger det. ah, det var kul i alla fall! Hahaha

Karl Svante Westergren aka Paintkingen har gjort denna


























Jobbar imorgon och lördag, sen är jag ledig söndag. Men efter det är jag inte ledig på typ två veckor tror jag. urk
Spelade på travet idag, och det sket sig..

piz
awieee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0