090617

Somnade typ fem imorse. Skulle vara i stan på trafikskolan 11.. Jag var sen, inget ovanligt med det!
Har inte pluggat nån teori typ. Och för att körskolan ska skicka mig till vägverket måste man klara 4 olika teorifaser typ.
Så jag testade idag för första gången. Fick femtio-nånting / 70. Andra gången 66 eller 64 av 70.
Så jag hoppas att jag hinner bli klar med allt innan dom går på semester.

Sedan gick jag och Emil o käkade på Max. Jag beställde mjölkfritt, men jag fick fel mat ännu en gång...
Skulle vara på vårdcentralen i Holmsund klockan 15 och ta en Gardasilspruta (mot livmoderhalscancer).

Nu ska jag och mamma ut med Leja sen hem och laga mat.

ROJIN DIN MOBIL BLIR ABO MENTE HELA TIDEN :S RING MIG!

määz
maoww

Kommentarer
Postat av: Rojin

HAHAHAHA gumman comviq funkar inte så bra här i umedalen, så bara min telefon e cp, btw vem är den där abomente du söker hela tiden jag heter rojin :D

2009-06-17 @ 18:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0