090618

Vad hände?

Pernilla och Marion kom hit igår. Vi chillade hos mig ett tag, sedan for vi ut på äventyr, dock inte så spännande!
Sedan latade vi hemma hos mig framför tvn med chips, godis och kakor. That's how I like it! Haha
Somnade rätt tidigt och vaknade rätt tidigt. Det var länge sen! Men skönt när det är så härligt väder!

Jag och Marion

Jag och Pernilla


När Pernilla och Marion mopedade hem hoppade jag i duschen o for sedan till stan och träffade några vänner. Var en sväng på trafikskolan också.

Mommy aka Grillmästarn


Nu håller jag, mamma och mormor på med grillning. luktar supergott! Ska nog gå till köket och göra någon nytta nu. Jag har mest bara latat, som vanlig. Fatta vad tidig midsommar det är i år. Tagga!
Vad ska alla göra?

määäz
awieee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0