090629

Eftersom blogg.se fuckade igår så blev det inget skrivande. Hade ingen ork att bråka med datorn, helt enkelt!

Börjar väl med lite bilder från i lördags! (var inte så flitig med kameran)
Vi tog bussen in till stan, sen gick vi till headline och drack lite skumpa och grejer!


Vi gick runt ett tag, men det slutade med att vi hamnade på Sjöbris. Tysken kom också!


Vi tog en taxi och var hemma runt tre tror jag, inte långt efter kom sthlmsgästerna!
Så igår vaknade jag åtta-halv nio, efter typ fyra timmars sömn, av skrikande barn.. Vi for en sväng till stan, sen ner till stranden!

Leja blev nog less på värmen, eller de skrikande barnen, så hon gömde sig i en buske! Haha


Nu ska jag sätta mig i solen en stund och sen ska jag och Alex till stranden! :)

Vänta inte på den stora lyckan
så att du missar den lilla!


pz
awieee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0