En dag på stranden

Det var superhärligt på stranden! Jag och Alex pratade massa minnen och annat kul. Sen träffade jag hennes pojkvän för första gången. Helskumt med tanke på att jag och Alex varit vänner i hundra år, och dessutom hängt ihop jävligt mycket.
Sanne kom förbi en liten stund också! :)
Efter stranden for vi till Alex och satt och fiskade på bryggan. Jag fick napp flera gånger, men det var bara pinnar :(
Har ätit hos mormor och nu ska jag hoppa i duschen.
Har fått röda utslag på armarna, hoppas på att de försvinner i duschen!

Otroligt ocharmiga bilder kommer här


Nu; Uppdrag utslags-utrotning!

piz
määow

Kommentarer
Postat av: Daniel

ojojoj vill bara hoppa mellan er!

2009-06-29 @ 21:27:27
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Mycket naket här du;)

2009-06-29 @ 23:25:08
Postat av: Anita från rehab. Angående du vet vad....

Haha ja som fan att vi måste =D bettnäs någon dag? hela gänget!! hahaha

2009-06-30 @ 01:53:16
URL: http://nadiaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0