Hejdå

Bestämde mig för att fara på avslutningen idag.
Det var ganska kul.. Nergoo & Emil var hosts. Nasrin dansade magdans. Några sjöng. Det var några sketcher..
Sen efter att två tjejer har sjungit säger Nergoo "Åh, tänk om man kunde sjunga så där bra! Kanske skulle ta några lektioner hos Mia Lindgren som sökte till Idol ..men inte gick vidare!"
Skämmigt fan. Och bara så att alla vet jag har aldrig sökt till Idol, men om jag hade gjort det hade jag lätt gått vidare.

Nergoo & Emil på scen! sämst bild, jag vet.

Skönaste Nadia & Nasra!
Efter avslutningen gick vi ett gäng till Eastern Palace och käkade. (men inte jag då jag hatar kinamat) haha
En del av Thoren :)

Girlsssss

Kontrast



Jag och Naddie leker nåt.. fråga mig inte vad! :)



mäz
mia


Kommentarer
Postat av: nadia

Vi leker top model ;) haha

2009-06-09 @ 21:44:37
URL: http://nadiaaa.blogg.se/
Postat av: Natta

you go girl ;)..



så du hade avslutning idag du ? ;)

congrats ! :)



pussis ;D

2009-06-10 @ 01:33:34
URL: http://bejbiimama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0