Here comes the sun

Så jävla härligt att vakna när solen skiner :D
Har ätit frukost idag, det händer inte alla dagar vill jag lova, sen duschat och sånt där bara.
Ska städa och greja lite, sen åka till stan och handla. Och försöka ta mig förbi Jenny och hämta mitt smink. Det är nämligen varit där över en vecka. Börjar kännas liiite drygt! Haha
Ikväll verkar det bli middag hos oss, Freddi kommer och äter. Sen åker vi nog till stan och kollar på bilarna. hiho :)
Det är ju nämligen Wheels här i staden. Inte alls så spännande faktiskt..
Fattar inte att dom orkar köra omkring en hel kväll, och göra ingenting, när bensinen är så jävla dyr! hahaha

Ska sätta igång med annat nu.. Sen lägger jag upp bilder på vad mer som "fyndades" igår :D

peyz
awiee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0