Kalle kanin & Leo lejon

Är skittrött idag.. trots att jag tog sovmorgonen o sket i matteprovet, som jag säkert ändå inte hade klarat.
När jag kom från stan kom min systerson och hälsade på, han är superhärlig!! vi spelade Kalle Kunskap typ två timmar. Jättekul...


Tycker synd om de som ska på balen ikväll.. Tänk bruttorna som fixat hår och smink hela dagen, i detta skitväder lär det ju knappast hållas snyggt ;p
Hade tänkt gå dit o kika en stund men pallar fan inte. Jag ska plugga ett tag nu sen ta en prommis med hunden.
Ska lägga bort datorn nu. Leja blir så jävla sur och gnällig när inte hon får all min uppmärksamhet!

Kolla in ögonen.. Kan inte ens neka henne att smutsa ner min säng!


pz
awiee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0