Midsommar!

Somnade pretty late igår, men vaknade ändå typ 12 idag. Pigg och glad och hoppas på en kanonkväll!

Har lagt en ansiktsmask, och duschat...


..busat med Leja!


Och nu ska jag försöka hitta något att ha på mig.. En garderob överfull med kläder, väskor och skor, men har aldrig något att ha på mig!
Ska kanske äta med några vänner till familjen, eller med Bullen typ. Återstår att se!
Sen ska vi förfesta hos Julia, mig, Jenny eller nån annan.. Har inte planerat så noga.. Det blir som det blir! :D

Nu måååste jag klä mig, fixa håret och sminka mig.
Vad ska alla göra ikv? HOLLA! Spec du NADIA. Känn dig speciell för en gångs skull ;) HAHA

PUSSSSSSSspz
awieee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0