Puma och rösträtt!

Rösträtt suger. Men tänker inte kasta bort min röst då det finns idioter som SD (sverigedemokraterna).
Har i alla fall röstat. Så det är bara hålla tummarna på att SD inte fått nån!
Det var två SDare i Umeå för ett tag sedan. Dom blev helt utbuade.
Jag tror att de flesta umeborna är för ett mångkulturellt samhälle. Det är jag! Hellz2daja.

Var på stan en sväng och köpte Pumaskorna idag. Nu när jag faktiskt tjänar pengar så kan jag ju shoppa mer ♥
Men köper bara viktiga grejer. Nästan i alla fall. Jag vill skänka, det är så gulligt..
Fick dessutom rabatt på skorna, så det var ju hur värt som helst! Betalade 499 (!!!)


Nu ska jag ta en sväng med hunden, och sedan har jag ingenting att göra.. skittråkigt!

pz
elmioo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0