´Snabb-blogga

Vi hade skitmysigt igår jag och mamsen. Ansiktsmask, fotbad och såna där grejer :)



Och här kommer "fynden" som jag lovade att lägga upp :)
Efter en sväng på Headline har man spenderat en del...
Man = Mamma...


















                                                             Mini-plattång. Kostar runt 300 tror jag


En style paste, och "blown away", typ värmeskydd med frizz-control. Provade den idag och den var superbra på mitt krullhår. hahaha

















Alla har pratat om detta, så nu tänkte jag prova o se om det är så jävla bra ;)
Kostade 30:- / 75ml på Ica.


















Nu ska jag gå och fixa ihop en sallad. Later bitches!:)

pz
awieelooo






Kommentarer
Postat av: vanessa

Åh älskar hårprodukter! Vet du något bra om man har väldigt lockigt hår?

2009-06-28 @ 10:40:19
URL: http://takeitawaaay.blogg.se/
Postat av: missgranby

tack :)

åh vad mysigt ni har. jag åkte hemifrån sundsvall igår. sitter nu tillbaka i malmö och ska jobba igen..... längtar efter mamma och pappa redan.... :(

2009-06-29 @ 11:53:48
URL: http://missgranby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0