Solen kan smälta moln MHM!

Vaknade för typ en timme sedan. Då hade jag stora planer på att sätta mig på baksidan i solen och bli superduper brun.
Jag drygade på lite.. borstade tänderna, letade shorts, bytte om osv.  Och när jag ska gå ut är hela jävla himlen täckt av ett och samma moln.

Men nu har det vandrat iväg lite. Ska gå och göra mig helt redo för att somna i en solstol.
Just in case.. Solen kan ju faktiskt bestämma sig för att smälta alla moln, om den ville liksom.
Men den är visst envis idag.

Bästa sättet att få det man vill ha är att ge det man har att ge.



pz
awiee



Kommentarer
Postat av: Mattias byström.

hon sa att vi skulle styra hos dig på måndag? =D

2009-06-21 @ 14:43:45
URL: http://nadiaaa.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Klart vi ska glassa.. Vad har vi annars karlar för? ;)

2009-06-21 @ 20:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0