Tekniska problem

Ni får ju hemskt gärna HJÄLPA mig om ni har någon lösning på nån av dessa problem!

Nr 1, Jävla skype.. som jag installerade för nån dag sen, endast för att driva med några kompisar.. Jag har inte ens en mick. Smartawiee. Problemet är att på alla telefonnummer som finns blir det en sån här ikon
Superirriterande, någon som vet hur man får bort det?!

Nr 2, Spotify bråkar också med mig. Ibland dör den bara mitt i en låt. Trots att det inte är problem med internet eller så.
Sjukt störande. Kan inte bara playa låten igen heller, utan måste trycka om den.. Vad beror detta på?

määz
teknik-awiee


Kommentarer
Postat av: lotta från polisen

haha har du gett ut din användare till någon annan på spotify, för då händer det där:P

2009-06-24 @ 04:25:42
URL: http://nadiaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0