Tröstätare straffas

Igår hann jag bara komma hem från stan o duscha, sen åkte jag och mommy tillbaka..
For först förbi min faster en snabbis. Sen skulle mamsen på stadshuset och leka viktig, då gick jag helt ensam till Max och tröståt en hamburgare!






Anyways, jag beställde min hamburgare.. Beställer en mjölkfri, så börjar jävla köttstekarn bråka med mig. På riktigt alltså.
Ska inte säga vem.. Men iallafall, Max down town i Umeå, hon har brunt ganska långt hår, ser allmänt sur ut. Alltid.
Hon började tjaffsa om vad som innehåller mjölk osv. Surfitta.. ska slåss med henne nästa gång.


Tar i alla fall min burgare + mitt vatten och sätter mig.. Sen tar jag en klunk vatten och ska ställa tillbaka muggen på bordet. Men det är något fel på det, så muggen flyger och attackerar mig upp&ner. Hela bänken blev blöt





Resultat, hälften av det typ..

mäzäzäzäzäzz
wetawiee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0