awieeeee's back! ...

awieeeee's back!

Har varit sjuk, bortrest nu över helgen + att min dator har pajat, därför jag inte har skrivit på länge.
Har haft skittråkigt senaste 10 dagarna, varit hemma helt ensam :(
Eller jag har ju haft kompisar här o så, så det har inte varit helt ensamt.. men ändåååå!
Snart sommarlov, faaan vad skönt! Sista inlämningsdagen på skolan var för nån dag sen, och jag blev sjuk och datorn pajade så det blir några IGn till mig bara för det..

Nu ska jag somna på golvet.. Bilder kommer sen babes....

pz
maowwwwww

Måste bara slänga in en bild på min vagg-mate Skalbaggen


Ska bara lägga till att han hänger här på egen förfrågan. jaaaman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0