Äntligen hemma, låt mig vila bre

Midsommar
Började med att tagga till med min mp3 på dagen sådär, ville inte störa mamma och hunden.
Kolla vilken respekt jag har. iiiihhh
Shortsen jag köpte på hm härom dagen. Tommy Hilfiger-linne.


Gårdagens fest började hos Anders o Freddi, vänner till familjen sen typ hundra år.
Åt god mat, och drack god dryck. Haha


Jag fick skjuts till Julia vid åtta, och vi plockade upp Jenny på vägen!


Sen kom Marion, Pernilla och en snubbe. Här var vi lagomt party!


Jag och Jenny gled iväg på parteey!
Tshirt från hm och en adidaströja. Blev jeans till det.


 AnonymaA.


När klockan var alldeles för mycket, och jag alldeles för glad rullade jag iväg.. Jenny hade redan gått,
vet inte riktigt hur jag lallade på igår.. Men det var kulit :)

Vad gjorde ni sötsaker? HAHA

pz
awiee

Kommentarer
Postat av: Anonym

HEJHEJHEJ

2009-06-20 @ 22:27:00
Postat av: nadia

trodde typ det var kurt först!! HAHAH



det är min bebis :) söt va? hah ;)

2009-06-21 @ 02:43:40
URL: http://nadiaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0