Bullens balkong!

Efter school igår for jag hem och duschade & åt. Sen skjutsade Linda mig till Bullen. Klockan var typ sju - åtta, och jag var redan onykter. Men Bullen kom snabbt ikapp.. Haha
Sen kom Stina, Roman och hans vänner. Jävligt roliga!

En lite för glad jag på Bullens balkong. Haha, låter som en korvkiosk.

Lite dålig skärpa kanske

Tänkte försöka mig på en sexig posé, lyckades dock inte

Bullen och Stina!

Kör bio-tricket på Roman! Hehe

Bullen hittade en liten pojke!

Vi var söta och snälla...

...sedan spårade det ur totalt

..mer än så här får ni inte se!

Kom hem typ vid halv tre inatt. Skulle vara på jobbet före tio. Jäävligt slitet. Röda, svullna ögon första dagen på jobbet, på länge rå.. Underbart.. Nu ska jag äta kakor och sova!

määz
awiee



Kommentarer
Postat av: Larsa

Jag såg din adress när Julia kollade på din blogg! Nu har du fått en ny läsare kan jag lova :)

2009-06-06 @ 18:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0