090614


Har äntligen sovit ut. sov typ 11 timmar inatt, sjukt skönt att vakna o inte behöva somna om i typ två-tre timmar..
Det blev en jobbig natt efter Olearys..
Förfest hos Natta först, jättetrevligt. Sen utgång, vi hade jättetrevligt där, en del puckon though.. men så är det ju alltid. Haha
Jag tog bussen med Natta & Wael till dom efter Olles. Det blev en del tjaffs.. Inte lika trevligt, men det löste sig! 

Sen kom några som ville efterfesta.. Fine, tänkte vi.. men jag o Natta ställde oss vid spisen & lagade mat!
Somnade typ åtta på morgonen, och vaknade vid elva tror jag.

















Lacoste-mannen och Natta!


Bästaste mommy hämtade mig, sen for vi på bolaget o på ica. Haha.. Jag såg inte fresh ut kan jag lova!
Hela familjen Lindgren-persson-conradzon-samuelsson-brådd-gullstrand (syskon m deras, mormor blabla) var här på middag igår. värsta mysigt, det var skitlänge sen.. Puss på er!

Nu ska jag gå upp och tvätta bort allt drool i mitt face

mäz
awieeee=D

Kommentarer
Postat av: din natta ;)

hej beeeeeeejb !

tack för en underbar kväll ..



tur iaf att det var jag och MAMMA som tjafsade,

inte jag och wael ..

haha, för en gångs skull ;P..





nemen jag hade sjukt kul iaf :)

hoppas du hade det med !



Men visst finns det fler bilder på dig och mig ? =)

skicka dom på msn !!!!!!! :D..



love u ..

kolla min blogg ;)..

pussss

2009-06-14 @ 17:28:14
URL: http://bejbiimama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0