Flitig_fliKka_18

Ser ni min nya coola design?! Galet läcker, va? Själv gillar jag ögonen mest. Tack Emil för hjälpen. dina PAINT-skills är sjuka.

Anyways, jag har varit sjukt duktig idag.. Jag krattade typ halva gården (vad gör man inte för att ligga på plus hos mamsen?).
Sedan rullade vi iväg till mormors gamla lägenhet och flyttade massa grejer.
Jag dammsög och torkade golv (även väggar) i två rum.

Ena gick inte riktigt bäst då jag spillde ut typ hela hinken med vatten över golvet.
Ja.. ni ser själva. Tänk vad skönt att hon får flytta och slippa den otrooooligt fula mattan!


Sen var det inte helt lätt att få ut alla större grejer då grannarna har svinat ner hela hallen
Dålig bild, men det är en del kläder, skurhink + mopp, dator, skor, böcker

En tv, kartonger, mer kläder, hinkar, fotbollar, innebandyklubbor. Ja, ni kan hitta allt!

Stolar, kläder, hjälmar, brädor, kartongar.. you name it!


Dom har även en hund, eller kanske flera, och hela trapphuset är överfullt med hundhår, damm mm.
Mormor gav upp att städa då det sett ut så här ett par månader. Svinpälsar. Jag hoppas dom får astma!!!! eller något iallafall. hihi

Vi beställde mat från Kajutan, for hem och åt.
Sen har vi, mest jag (faktiskt) städat uterummet. Nu ska jag chilla lite, sen sova!

Tron är grunden för det vi hoppas på, den ger oss vishet om det vi inte kan se

pz
awieeeee

Kommentarer
Postat av: VÄRLDENS BÄSTA NADIA

hur blir det imorgon? =D

2009-06-22 @ 02:10:11
URL: http://nadiaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0