Systeryster!

Anna ringde och väckte mig vid 12-1 tiden idag.. Han bara svara så ringde Petra, storasyster nr2.
Hon var på väg till U-town för "lite" shopping :) Så jag tog bussen down town och mötte henne vid 2-tiden.
Superkul o träffa henne! vi ses nästan aldrig.. Blir ändring när (OM) jag skaffat körkort jag kan lova :) hihi
Jag köpte bara en tröja från Gina. fatass-rea på XS ju. Klart.. Nu när man gått upp i vikt o inte kan ha det längre :S
HAHAHA.. fyndade en tröja iaf! :)


Petra köpte världens snyggaste adidaströja som jag inte har nån bild på. Men iaf, rosa/lila från The Store. Skitsnygg!!

Och dessa skönheter kommer jag köpa direkt jag får cash ;)

Visst är dom snygga?!

Så fort jag såg inlägget sanne skrev sprang jag till köket och rev i alla reklamblad och tidningar.
Men inget rosa brev!!! Hoppas det inte kommit bort, och att det kommer imorgon! :)

Idag när jag satt på bussen på väg hem vare jättekonstigt. jag tänkte att jag kunde hoppa av bussen hos sanne.
"Har ju inte träffat henne på länge" Knaas..  haha
Aja, nu ska jag typ försöka plugga.. MÅSTE fan..

Peace
awiee

Kommentarer
Postat av: ANNA

DE ÄR EXAKT DOM SKORNA JAG HAR STÖNAT FÖR DEN FÖRSTA DAGEN DOM ANLÄNDE I STAN, Jag svär vet du hur längejag vellat ha dom, jag stönar när jag ser dom jag gråter när jag lämnar dom, ... ;( om du får dom, ska jag ha en av dom!!!!!!!! helt ärligt..

2009-03-04 @ 23:15:42
Postat av: saida

sjukt snygg skor ju, sinnes..

2009-03-09 @ 10:06:13
URL: http://sahaiida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0