Girls, girls, girls..

Mådde riktigt dåligt i natt och har knappt sovit något alls..
Och när jag väl sovit har jag drömt riktigt knaaoosa grejer, så idag blire bara o vara hemma tror jag.
Ska försöka plugga lite, men först ska jag ta igen lite sömn!

Nu sitter jag i mitt rum och är ASRÄDD. Det låter så där på golvet som att nån går där,
knaken låter exakt som när man går!
Råläskigt för alla jobbar :S Och hunden är här i mitt rum!

Emil har kanske världens slappaste praktik! Typ så här äre för honom


Kan bara tillägga att han sitter i en soffa nu, vid datorn, med fötterna på bordet!
Han har lunch i två timmar.. Får börja när han vill mellan 08 - 10. Lyx!
Min praktik är också nicee :) hihi

Hatar tjejer, dom bara sviker och ljuger. Endast för att själva få lite uppmärksamhet..
Det finns ingen tjej som är snäll och ställer upp bara för att.. Det måste alltid vara något in it for them.
Det finns också många av den där falska typen. Låtsas vara din vän och vara "så snäll och ställa upp", för att sedan kunna staba dig i ryggen, utan nån som helst anledning.
Snacka lite skit om dig till en annan av dina vänner är oerhört populärt!
Inte för att denna tjej tjänar något på detta, men (det finns alltid ett men)
hon mår helt enkelt lite bättre, när du mår lite sämre
Helt ärligt. Usch, ibland önskar jag seriöst att jag blev kille. hahaha
Nej ärligt, tjejer är skit!
Men jag ska inte säga alla.. Jag har faktiskt en tjejkompis som inte är en sån där fittig typ..

Nu ska jag antingen sova, eller åka down town.. är så trött, måste nästan sova lite :)

Peace
awiee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0