090514

Matteprovet idag gick inte alls.. Som förväntat alltså, men jag försökte iallafall..
Svenska talet var inte det bästa, men det gick iallafall. Så det är skönt att det är gjort.

Mommy hade möte down town idag så hon skjutsade mig till skolan.. Härligt att slippa bussen ibland!
Efter skolan gick jag o tjejerna på stan ett tag och sedan tog jag bussen hem. Och sekunden jag kliver av bussen kommer jag på att det var teoridag. Jag sprang hem och bytte kläder och sen skjutsade mormor mig till bussen.
Jag och Gabriella skrattade typ hela lektionen.. För mycket power king tror jag! Passa er för sådant .. haha

Imorgon fyller min papi år, funderar på vad man kan köpa.. Han har ju allt han vill ha..
Tips? Ja, tack!

Sen vet jag inte om det blir utgång, chill hos Natta o Wael, eller plugg imorgon. Det återstår att se helt enkelt!

Nu ska jag ringa Ms Robertsson och se vad hon har för sig! PUSsssssss

pz
awiee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0