090516

Hade beslutsångest som få igår.. visste inte vad jag skulle göra.
Dagen började i alla fall med den där riskutbildningen.. inte så spännande! Sen for jag o köpte en present till pappa som fyllde år. Var där ett tag bara, sen for jag o brorsan till mamma och åt go'maten. Grillat, muuums
Hur som helst så blev det utgång med Julia, och det var ju bara trevligt. Så inget jag ångrar, hehe..

Ska lägga upp bilder, men har inte lagt dom på datorn yet. Så det blir senare ikväll :)

Vaknade imorse vid 11-tiden. Var inte säker på om jag var bakis eller ej. Så jag låg kvar, helt stilla, i sängen ca tjugo minuter innan jag vågade stiga upp. Ingen baksmälla! :)
Jag hann bara gå upp och fräscha till mig lite så drog jag och mommy iväg. Det var någon utförsäljning, så vi fyndade en soffa och en fåtölj. Efter brorsan flyttat har vi ju massa så platser att fylla ut med snygga möbler och annat ;)

Ikväll kommer syrran och hennes son, och min bror och äter här.. Det blir mysigt.. Har inte träffat systersonen på skitlänge!
Har inte träffat min storebror nånting heller.. Men han har ju så mycket för sig hela tiden :P

mäueuiaiuzuuzzz
awieee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0