Fejk-ballar!



Ni vet Ballar av stål, typ sveriges roooligaste program, är fejk?!
De ska tydligen ha filmat samma scen ett par gånger på en pub och nu ska ägarna till puben ha berättat detta för Sveriges Radio. Ballar av stål-gänget hade tydligen frågat om lov för att filma, och sedan kört på ända tills scenen blev bra. Jäkla dåligt, jag trodde inte alls att det fungerade så..!
Jag är besviken stålballar!!!

Nour El-Refai aka Bittarfittan!                                                                                              Mansfällan, haha


Nu ska jag göra mig iordning och fara till skolan. Har massor att göra..! Talk to ya later..

määz
maaoow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0