Heja sweden!

Inte min dag kan jag ju lova. Har typ fått benhinneinflammation, om det är så det heter.
Gick i mina pumps halva dagen, sen när jag byter till ett par vanliga tygskor får jag självklart skavsår och som pricken över i;et fick jag det på båda fötterna.
Har galet ont i ryggen / magen. Vet inte hur jag ska förklara, men hela sidan typ. Ontontont.
Såg hockeyn i vardagsrummet, sen skulle jag gå o se i mitt rum. Så jag tar med mig mina två glas. Ett med vatten och ett med sambuca. Så ställde jag de på bordet, skulle bädda sängen. Men vad händer?
Självklart SLÅR jag ut båda glasen och det flyger vätska över hela jävla rummet, detta skulle givetvis förgyllas genom att alla mina kablar och sladdar ligger på golvet och blir dränkta. YIHO!
ÄNTLIGEN! Sverige gjorde ett mål! :D
Nu står det 3-1till Kanada, och jag ska fortsätta se..

Hoppas verkligen att din dag varit bättre än min!!

Peace
awiee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0