Holmsund, ett hopplöst fall

Halkan gick bara bra, skönt att det är gjort! På fredag ska jag göra andra riskutbildningen.
Känns bara drygt men det måste ju göras så..

Imorgon har jag nationella i svenska, som sagt.. Har skrivit ett tal nu. Om fetma, ett stort problem!
Känns skitjobbigt bara.. Ska vänta tills mommy kommer så får hon hjälpa mig med det sista, för nu orkar jag fan inget mer!
Har ett matte b prov imorgon också.. Jag kan ingenting så väntar mig inte ens ett IG+...

Ni kanske har läst om den där misstänkta bomben i Holmsund, rykten går ju såklart i denna lilla håla..
Och dessa rykten säger att det var tvättmedel? Hur dumt låter inte det.. haha!
Han är dock häktad av andra anledningar.
Började precis tro att denna killen va normal.. Verkade som att jag hade fel ännu denna gång, tråkigt nog..

"Vad spelar det för roll om du vinner hela världen men förlorar dig själv?"

peace
awiee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0