hot bow wow

Igår gick vi till haga till en tjej som heter Stina.. Chillade där ett tag, sen tog jag bussen hem vid halv 10.
Var inte alls på humör igår. Mådde dåligt och var trött..
När jag kom la jag mig på soffan o såg på nån film med mamma.
Sen när jag skulle sova var det en film med bow wow på tv, Roll Bounce. Vem fan kan sova då?
Haha.. damn, han är riktigt het!

Här ser han ut som värsta lilla nörden, toksöt! :D

Jag och mamma har slitit ute på gården hela dagen.. Men ändå ser man ingen skillnad..!
Imorgon är en vanlig måndag med lektioner, känns riktigt tungt.. usch!
Nu ska vi fara o handla lite käk,
och sen ska jag tvinga Sanne att lägga in valborgs-bilderna på datorn och skicka till mig.

Peace
awiee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0