Kvinnor kör sämre än rattfulla män. Ha ha!

Snart ska jag iväg och göra halkbana. Jag trodde att det var en utbildning som man inte kan bli failad på. Men där hade jag fel! Det är faktiskt två personer, en kille o en tjej som jag har teorilektioner tillsammans med, som inte klarade den. Det pratade körskollärarna öppet om på en teorilektion.. Skumt tyckte jag..
Hur fan kan man inte klara den? Det är ju en utbildning som sagt. Jaja, jag får lyssna noga och inte improvisera. Ha ha!



Det var egentligen samling på körskolan 10.20, för att åka iväg och äta och massa trams innan. Jag bestämde mig för at ta mig dit på egen hand, och då är det samling 12.30
Alltså två timmar för att övningsköra på väg till stället, sen äta i två timmar?
Vad tramsigt allt har blivit, det ska daddas o puttinuttas hela tiden. Nä, nu fåre vara nog.. Vi börjar bli vuxna och behöver ta eget ansvar..! Nog för att jag hatar det men...

Well, iväg med mig!

Peace
awiee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0